Veelgestelde vragen

We versturen alle pakjes tijdens de eerste week van elke maand. Ongeveer twee dagen na verzending kan je de verrassing in je brievenbus terugvinden!

De pakjes worden via BPost tot bij je thuis bezorgd. De verzending is CO2 neutraal, zo proberen wij onze ecologische voetafdruk te beperken!

Na een zorgvuldige zoektocht naar een leverancier hebben we die binnen Europa gevonden. Daar worden onze sokken in correcte omstandigheden met liefde gemaakt. Het ontwerpen van de designs en het samenstellen van de pakjes vindt plaats in België.

Aarzel niet om ons te contacteren als je nog geen sokken hebt ontvangen na de eerste week van de maand. Dan kijken we waar het fout ging en wat we eraan kunnen doen.

De verzendingskosten voor elke maand zitten reeds verwerkt in de aankoopprijs. Er worden na aankoop van het abonnement geen extra verzendkosten meer aangerekend.

Via Socksurprise maken we het schenken van een abonnement zeer eenvoudig. Tussen onze producten vind je ‘Als geschenk’ terug. Via dat product kan je eenvoudig een abonnement van bepaalde duur schenken. Daarbij ontvang je een geschenkbon in jouw mailbox. 

Een abonnement kan je verzilveren via de code op de geschenkbon die je ontving. Alle informatie om je abonnement te verzilveren kan je hier vinden.

Stuur ons zeker een berichtje, dan kijken we hoe we dit kunnen oplossen. Daarbij kijken we of we een nieuw paar van geschikte grootte kunnen bezorgen.

Een abonnement stopzetten is zeer eenvoudig: log hier in op jouw account. Na succesvol in te loggen kan je vervolgens op Mijn abonnementen klikken en krijg je een overzicht te zien van jouw lopende abonnement(en). Na het selecteren van een abonnement kan je deze annuleren door op Cancel te klikken, vervolgens ontvangt je een mail om de annulering te bevestigen.

Niet gevonden wat je zocht?

Aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen!